Μέτρο 3.4 "Ανάπτυξη νέων αγορών & εκστρατείες προώθησης"
Από GAIApedia
Αναθεώρηση της 09:47, 21 Ιουνίου 2016 υπό τον K kaponi (Συζήτηση | συνεισφορές)
Στόχος του μέτρου 3.4 είναι η αύξηση της ποιότητας και της αξίας των προϊόντων καθώς και η επέκταση των αγορών προίόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, συγκεκριμένα το μέτρο περιλαμβάνει:
- τη διεξαγωγή εθνικών και διακρατικών εκστρατειών προώθησης
- την εφαρμογή πολιτικής ποιότητας για τα προϊόντα αλιείας και υδατοκαλλιέργειας
- την πιστοπιοίηση της ποιότητας και των προϊόντων που αλιεύονται ή εκτρέφονται με μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον
- την διεξαγωγή ερευνών αγοράς και τις εκστρατείες για την βελτίωση της εικόνας των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας
- την προώθηση προϊόντων που αναγνωρίζονται στο πλαίσιο του Καν. (ΕΚ) 510/2006.